Kvällsfika

Just nu sitter alla och fikar. Jag och mamma åt voffla på Liseberg så jag ville inte ha något nu och jag tror My är och duschar. Kul att veta!


Idag har vi varit på Naturhistoriska museét och det var rätt intressant men många djur var riktigt äckliga. Och det hade varit inbrott där i lördags, alltså dagen innan vi åkte till Göteborg, lite läskigt.


Vi åkte hem och grillade efter vi varit på museét och det var riktigt gott! Var ute och lekte lite med Isak och jag gick under ett träd och när jag kom ut därifrån så hade jag  en super äcklig spindel i mitt hår. Fick panik och massa sånt så jag gick in till mamma och hon fick kolla så jag verkligen fick bort den och sen bytte jag kläder. Så äcklig var den!

Efter grillningen så åkte vi till Liseberg och spelade på olika hjul. Malin vann sjärnvinsten på 2 olika hjul. Marabou och Balerina. Riktigt flyt hade hon :P My vann daim tror jag, eller om det var mamma. Tror mamma vann något också. Jag spelade sån klo igen och vann några gosedjur. Mamma ville ha en delfin så jag lyckades fixa en rosa till henne och hon är såå nöjd ;)

Imon blir det troligen shopping och då MÅSTE jag hitta något till sötnosen, har bara lite löjliga saker som är kul, så ska ha något vettigt :P
Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen ska jag tvätta håret, efter det ska jag nog sova :D


xoxo linda