My (the best syrra ever) gästbloggar:D

Okej, jag är Lindas underbara syster My (Myangeliica.blogg.se). Var bara tvungen att göra lite reklam för min egen blogg;) Den kanske inte är bättre, men i alla fall. Linda är och tvätta ansiktet och lite så för vi ska snart upp och titta på Harry Potter 7, del 1. Vi ska ladda inför i morgon och se ifall vi kommer ihåg allt så det blir som en enda lång film i morgon.

Kan berätta om mej själv, väldigt intressant! Jag är då lika gammal som Linda. Eller a, jag är 90 min yngre än henne^^ Har en pokvän som är bäst och mitt största intresse är ögon och naglar. Alltid målade naglar, alla färger är snygga. Jag målar dock på mina egna naglar eftersom jag inte vill köpa fejk, fast det hade varit enklare att göra de snygga.
Ögon är det jag tittar på först på en människa och på tjejer kollar jag speciellt på ifall de är snyggt sminkade vid ögonen. Det snyggaste sminket enligt mig är röda läppar och mycket mascara och kajal/eyeliner på ögonen. Röda naglar till det så blir det perfekt!

Nu har jag skrivit lite ointressanta saker som ingen egentligen vill veta men få veta ändå^^ Pusshej från mej!