Under pressure - Jedward


Min nya kärlek <3 Hörde låten igår kväll när jag skulle sova, kollade på min inspelning av "Sommarkrysset" och älskade låten direkt.
Har ju hört dom innan när dom sjöng "Lipstick" i Eurovision och den låten var helt okej. Men detta är deras egna tolkning av "Under pressure/Ice ice baby" och den är helt klart bättre än orginalet.

Kom precis på att det kanske är en mix av två låtar? Får kolla det sen.

Alla tjejer är typ galna i dom men jag tycker inte att dom är så super snygga. Jätte gulliga i deras betende och ser lite smågulliga ut. Sjunger bra med, men dom kanske räknas som charmiga? Dom var lite så i "Sommarkrysset", lite sött.

Uppdate: Det var två låtar.

xoxo linda
#1 - Born this way

de är otroligt bra =)

#2 - Victoria

#3 - ida

Vill du få flera hundra, kanske tusen extra läsare till din blogg på bara några klick?



http://idas.myshowroom.se

#4 - Julia

Deras låt Lipstick var riktigt bra och man blev glad av den! Har inte hört den nya, men jag ska ta och göra det nu när jag postat denna kommentar, haha!



Ha en bra dag!



/ jonander.blogg.se