Bilbingo

Japp, det ska vi spela idag! Och jag vet att det inte låter kul men det är det faktiskt, ännu roligare om man vinner också ;) Förrå året va högsta vinsten 12000 tror jag :O Fast det va på extraspelen, men ändå!

I alla fall, idag har jag städat lite här hemma och börjat läsa i en "ny" bok. Läste ut "Flickan från tjugotalet" igår, nästan 200 sidor var det, känns duktigt :)
Men den jag läser nu hade jag faktiskt börjat läsa typ förra året men va bara på sidan 27 så fortsatte där jag va. Den heter "Livlös" och är skriven av Mark Billingham. Detta är den andra boken jag läser av honom och dom är väl helt okej. Han skriver deckare så jag kommer bara läsa så länge det e ljust ute xD När jag har läst ut den har jag en annan bok av Denise Mina och sen kan jag nog börja på Harry Potter! :D Har plaerat att läsa dom böckerna som finns nere hos mig innan jag läser om någon. Har två andra böcker med men en har så läskig framsida att jag helst inte vill läsa den....
Men få väl kanske göra det till sist, den är inte så tjock så borde gå rätt fort att läsa ut den :)

Ska gå och posta ett brev och sen ska jag duscha! Kvart över 6 åker vi och då ska vi hämta min tröja som jag beställde :D Så glad! På ett sätt hoppas jag att det är dåligt väder för då kan jag använda den (A) men vädret är ju ändå skönt jö nu när det väl är sol.

Imon blir det skola för min del, men slutar ju vid lunch så då åker jag hem och gör något, duschar kanske och sen kommer My med Annelie och Janeth :) Vi ska tydligen göra pizza och det brukar bli gott.

Fick svar från Alvesta kommun också. Jag och My sökte sommarjobb där i slutet av Mars och idag kom svaret. Tycker det är väldigt dåligt att det ska ta så lång tid. Sista ansökningsdagen va i början av April så det borde inte ta sån tid. Men eftersom det tog lång tid räknade vi själva ut att vi inte skulle få något, och det fick vi inte heller.

Nu ska jag posta brevet, tar ju int ens 5 minuter att gå dit men då har jag rört lite på mig :P

xoxo linda