Burned

Tror det stavas så. I alla fall så är det det jag är, på magen, på bröstet, axlarna, benen och ansiktet. Eller egentligen "bara" pannan och näsan, men det är fint det med ;) Kan hoppas på att det blir lite brunt om jag smörjar in mig. Men vi får se.

Kollade klart på Glee (buhu) och sen övningskörde vi till Svanebro, en badplats som vi brukar bada på på sommaren men idag kollade vi bara vattnet. Körningen gick helt okej idag, man ska väl ha tur ibland antar jag (Y)
Det tog minst en timme tror jag men det gör inget för hade ändå inget att göra här hemma.

Har gjort mig klart för sängen och ska nu lägga mig och kolla på "Hellctas" från i söndags. Hoppas den serien kommer på DVD sen för jag måste ha den!


Jag har ju säsong 1 och 2 av One tree hill men gillar inte fodralet till säsong 2. Till första så är det som en box med 6 små tunna fodral i men till den andra så är det 1 fodral med 6 skivor i, vill ha som den första. Kanske finns någon som vill byta fodral bara? Så jag behåller skivorna för jag har inte ens kollat på 5 av dom. Men men, kanske köper alla andra som den första eller andra och då är det bara en av dom som inte passar in, eller något.
Ska nog börja kolla på 2an denna veckan eller i helgen, ska bli kul :D Älskar den serien men är så dålig att kolla på DVD.
Den mörka killen på bilden är med i några avsnitt av OTH men minns inte vilken säsong, men typ 6 tror jag och han dog.

När jag har kollat klart på "Hellcats" så kanske jag kollar på "Wild child", men då måste jag ju gå till DVDn och det är ju såååå jobbigt!
Näe, mot sängen!

xoxo linda