Episode 2: Truth Doesn't Make a Noise

"Party time! Lucas, Peyton and Brooke throw a wedding reception for the newlyweds. Meanwhile, Deb and Dan seem to be trading personalities; she's stirring up trouble 24/7 and he's Mr. Warmth"

Insåg att när jag hade skrivit klart förra inlägget så var jag på avsnitt två och har kollat på det ett tag nu så tror faktiskt det är slut snart.

Mitt rum är så äckligt varmt så jag vet inte vad jag ska göra! Funderar på om jag ska kolla på något inspelat på min boxer och sen försöka sova, eller i alla fall lägga mig i sängen och göra korsord. Japp, jag brukar göra korsord på kvällarna för att varva ner och sen bli så trött att jag nästan somnar, det funkar faktiskt ibland.

När jag kollade på Glee i förrgår tror jag det var så sköng dom "Total eclipse of the heart" med Bonnie Tyler och visst har jag många "kärlekslåtar" som jag älskar men jag tror faktiskt att det är min absoluta favorit ändå, även om det finns så många som kanske är bättre men den är speciell. Tror det är kärlekslåt i alla fall, ska nog kolla upp texten snart...

xoxo linda