Episode 3: Near Wild Heaven

"A bachelor bash after the marriage? Tim orders a keg and a stripper, so Brooke counters with a bachelorette party for Haley. Nathan starts to work for Keith, who's running Dan's busniess while his brother's on the mend" 

Så fort jag skrev klart det förra inlägget så tog avsnittet slut, duktig jag känner mig! Men då blir det i alla fall några inlägg idag. 

Det som jag skriver imon citattecken är det som står som förklaring av avsnittet eller vad man ska säga. På säsong 1 fodralet står allt på svenska men på 2an så står allt på engelska så det får ni leva med! Annars behöver man ju inte läsa det, enklare än så är det inte! Ska kolla så jag har stavat allt rätt i dom andra inläggen för jag hade svårt att stava till Keith och Nathan denn gången :P 
Eller så är jag bara trött...

Jag har varit väldigt dålig på bilder dom senaste gångerna men imon kanske det dyker upp några. Ska sova i Växjö med Maxi lördag-söndag så kanske kommer lite bilder då? Vi får se i alla fall.

Nu ska jag nog göra mig klar för sängen och sen får jag se vad jag gör. Har ont i huvudet ännu och har ju haft det ett tag så det är lite jobbigt. Hämtade ut mina tabletter för magen innan och jag börjar nog med dom imon, om jag behöver för dom var bara vid behov så slipper kanske ta varje dag :D 

xoxo linda