Funderingar

Började tänka på när jag gick i nian och efter skolan så gick jag till biblioteket för att plugga och göra lite olika uppgifter. Jag insåg att jag faktiskt saknar det. Visst kan jag dit med datorn men om jag skulle behöva internet så vet jag ju inte om det finns och så kommer jag hem "sent" och är oftast hungrig så man hinner inte och kan inte heller. Jag kan ju gå till biblioteket i Växjö men trivs inte lika bra där och finns inte lika bra platser att sitta vid och man letar nog hellre böcker där.
Vilket påminner mig om att jag har hittat böcker på engelska jag vill läsa, men dom finns inte där. Kanske ska ta och kolla om de finns i Alvesta, ska bara komma på vad författaren heter...Står i en bok någonstans men ska ju orka leta upp den och jag är astrött.

Nu kom Göran och skrek, han är hungrig men tvättar Lisa på huvudet istället (Y)

Nu blev det reklam och jag insåg att jag har ont i huvudet. Anledningen till att jag skriver massa onödig skit som ingen egentligen vill läsa är att jag har så otroligt tråkigt. Men ska kolla klart på Navy CIS och sen lägga mig. Inspelningarna får bli imon eller något.

Ska ju till Växjö på fredag med My men ska kolla om Maxi kan då. Älskling om du läser detta så säg till om du kan då! Annars får det bli en annan gång. På lördag blir det troligen till Skånes djurpark och vi får se om det är någon mer som vill följa med :)

Visade mina skolavslutningskläder för mamma och hon gillade det men jag skulle byta ut skärpet till ett svart för mina skor är svarta. Kan ta kort på det imon när jag orkar det :) Hoppas att benen inte är lika röda då! Får de hur man har håret då, rakt bak med luggen brukar bli bra eller något xD

xoxo linda