Garderoben

Kollade igen om min garderob innan för att se om jag skulle slänga något. Först kollade jag igenom skorna och hittade ett par som jag inte haft på länge så tänkte prova dom med ett par jeans. Då upptöckte jag att antingen har byxorna krympt eller så har jag fått större lår. Men skorna satt inte så bra och klacken kändes lös, byxorna satt bra så då kom jag på det med garderoben.
Jag provade alla jeans jag hade och behöll alla för dom satt faktiskt helt okej nu, konstigt :S Och vissa har jag haft i ÖVER 4 år nu och det är lite extra konstigt tycker jag.

Men men, sen kollade jag igenom alla linnen och t-shirtar och behöll alla där med. Lite tragiskt eftersom jag verkligen borde rensa bland allt. Men använder ju alla tröjor jag har. Kanske borde kolla bland mina klänningar och tunikor?
Får se om jag gör det imon kanske.

Jag och Maxi kollade ju på film när vi va i Växjö och då såg vi bland annat Jackass (?) och idag läste jag att en av dom (Ryan Dunn) dog, idag. My sa att vi inte får kolla på film för då dör dom bara och jag börjar hålla med. Visst han jag skrev om igår (Erik) dog ju inte efter att vi kollat på filmen, men jag upptäckte det efter filmen, och idag Ryan. Lite läskigt så får se om man vågar kolla något på film med Maxi :P
Men i alla fall. R.I.P Ryan Dunn!

Tror jag ska sova snart för jag känner mig jätte trött. Funderade på om jag skulle kolla på film först men orkar nog inte det.

xoxo linda