Jej!

Idag har vädret varit superbra! Runt halv 2 gick jag och My ut och solade och jag har faktiskt fått färg, men ska få den att sitta också! När jag låg där ute så läste jag även ut "Livlös" och det känns bra för nu kan jag börja läsa "Vargtimmen", hoppas att den är bra.
Pappa håller på med maten just nu men blev faktiskt lite sugen på pastasallden från igår :P

Var ute och gick lite med My innan för jag skulle ta ut pengar. Dagens motion blev det. Vi ska försöka ut och gå lite imon innan Hannes kommer. Ska spela bilbingo med mamma imon kväll och då ska vi vinna ;)

Fick svar från VC och dom har inte hittat något fel och det känns ju inte så bra men jag får tabletter i alla fall så det ska nig bli bra :) Kanske fått sommarjobb snart med, hoppas på det i alla fall!
Känns också som att alla förutom jag har fått sina betyg, suger lite men dom måste komma i veckan asså!

Eftersom vi va ute innan så hoppas jag att jag inte får dåligt samvete för att jag sitter inne och kollar på Glee just nu. Kollar på sista skivan och troligen näst sista avsnittet, buhu!

xoxo linda
#1 - Visa for Uzbekistan

Great article . Will definitely apply it to my blog.Thanks.