Lördag

Idag är det lördag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vaknade för ca 30 minuter sen och har inte hunnit göra så mkt.

Ska åka och jobba sen i alla fall. Hämta min kamera och sen tar vi bussen hem för mamma ska stanna över natten. Så får se vad man gör efter det...
Känns som söndag idag men det e de ju inte så ska se om det finns något som är värt att se på ikväll. Kanske köper något tjockt med, de e ju trots allt lördag.

Det är bara två skoldagar kvar.
På måndag ska vi har betygsnack, fika och kanske jobba med något.
På tisdag börjar vi 9:30 och jag minns inte riktigt vad vi skulle göra, men jag vet att vi skulle ta kort med klassen 10:30 och vid 13:00 så skulle vi va på Teater torget. Det blir typ uppträde där och jag tror det var utdelning av stipendier men jag e inte säker. Jag vet inte när vi får betygen men det kanske e när vi är kvar på skolan.
Efter det så ska jag, My och mamma äta kina mat på "Hong Kong", längtar redan!
Det kommer bild på hur jag ska se ut på skolavslutningen, fast är lite osäker på skorna. Ska vi gå långt så är dom inte så jätte bra kanske?

Nu ska jag ge Göran mat för han fjäskar och sen läser jag kanske en stund.

xoxo linda