Nattmys

Igår åkte jag till Växjö för att va med Maxi. Vi gick till lägenheten och glodde på film typ hela tiden. Gick till McDonald's lite också och sen tillbaka :) Kollade på film och sov, mysigt!
Idag kollade vi på film och gick till bussen men sen tillbaka för det blev fel med bussarna. Vi fortsatte kolla på film och åt.

Vi kollade på "Säg att du älskar mig" och jag har sett den flera gånger men har nog aldrig sett att det stog "Vi minns dig Erik" eller något sånt. Så när jag såg det idag så kollade jag i medverkande-listan och såg att den första som hette Erik var han som spelade Ville (?) och jag sökte på honom och då visade det sig att han dog 2006, INNAN filmen hann ha premiär. Blev lite ledsen och deppig faktiskt när jag läste det. Han dog i en bilolycka med sin kompis. Kompisen överlevde men Erik dog direkt, tur det egentligen för då slapp han lida i alla fall. Dom krockade med en lastbil. Lägger in artikeln så det står mer detaljerat där.
Han hade en av huvudrollerna och spelade våldtäktsman.
Tragiskt egentligen.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article10943426.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10861816.ab
Där står det lite om honom och det som hände. Tråkigt...
Men förövrigt så är det en bra film som visar hur det faktiskt är, den råa sanningen.

Har mått skit idag så har inte kunnat göra så speciellt mkt. Har bara legat och kollat på film, för det mesta. Gick upp och kollade lite med My på en svensk film som hette "Den utvalde" och den var faktiskt bra :)

Nu ska jag sova, trött som fan för vi sover aldrig länge när vi sover tsm men det är mysigt ändå. Så det blir lite tomt att sova själv men har Lisa jämte mig så det är mysigt det med. Får se vad jag gör imon!

xoxo linda
#1 - Henrik

Världens finaste Erik..

Han var så jävla stolt över den filmen. Redan innan han började filma den lyste han som ingen annan, men med den där filmen hade han nått sitt livs dröm. Han ville bli skådespelare. Han nådde dit. En vacker dag skulle han åka in till närmaste ort och hämta en grej, lyssnade på Boten Anna och hade en späckad kväll på schemat..