One tree hill

Såg att jag redan hade ett inlägg som hette så men skrev inget om själva serien. Inte för att jag har så mkt att skriva nu men ändå.

Jag började kolla på OTH i 8an kanske när min kompis hade fått dom två första skivorna av säsong 1 på McDonalds eller om hon hade köpt dom, i alla fall. Jag tyckte att dom var bra och har sen kollat lite då och då på TV. Sen berättade hon lite mer om serien och jag började kolla mer på det. Sen var jag fast!

Nu har jag följt serien på TV i kanske 2 år och älskar den. Dock så har den blivit lite sämre på senare tid då det kom nya personer och vissa försvann. Jag tycker att det borde ha haft kvar de ursprungliga karaktärerna för det är ju dom som gjorde själva serien.

Vet inte vad jag ska skriva, är så dålig på att förklara vad jag tycker om något eller beskriva det. Men det är i alla fall en serie som jag rekomenderar! Jätte bra att plåga pojkvännen med i några timmar :D
Nästa gång vi åker till Ullared så ska jag köpa säsong 3 och 4. Sen får jag se var det blir billigast att köpa rästen. Hemmakväll har haft 2 för 499:- och om säsong 6,7,8 och 9 kostar mer än 250:- så kommer jag köpa på Hemmakväll :)


De ursprungliga karaktärerna.

Kommer inte på mer nu. Hoppas dom börjar sändas på TV igen bara. Det sänds på kanal5 :)

Uppdate: Gick precis in på kanal5.se och såg att OTH är tillbaka 31 juli och OJ vad jag längtar nu!

xoxo linda