Pain

Vaknat typ 4 ggr mellan halv sju och typ halv tio. Vid 8 ringde dom fråb VC och sa att läkaren jag skulle till va sjuk så jag fick någon annan och ska va där vid 3 istället. Blir nog bra det med.
Vid 6 ska jag till en "kompis" för att fira att han har fått komma hem. Ska se om My vill offra sig i två timmar för min skull. Hoppas!

Va ju på konsert på G-kulla igår. Kan inte påstå att det var bra. Blev förvånad av två st men totalt så va det dåligt. Det var minst en av lärarna på nästan varje låt och så illa har det aldrig varit. Visst, folk kan ju va sjuka men ändå. Och dom som presenterande låtarna va bara pinsamma, så dåliga va dom.

Imon ska vi jobba så vi åker in tidigare för att kolla i affärer och efter det blir det kanske Lokalen, ska kolla lite först.
Måste kolla hur det blir i helgen också.

Ska nog upp och prata med My nu tror jag, om hon e vaken?

xoxo linda