Puckon?

Läste på Dessies blogg igår. Hon skrev att dom som inte gillade hennes låt bara var avundsjuka. Typ så.
Jag fattar inte varför man måste vara avundsjuk bara för att man inte tycker att en låt är bra eller för att man inte gillar en person. Man kan inte gilla allt och alla och då behöver inte det bero på avundsjuka, det kanske bara är så. Det finns många personer jag INTE gillar men jag är inte avundsjuk för det. Och jag är inte det bara för jag tycker hennes låt e dålig, alla vill inte ha ett skivkontrakt med stora företag. Jag vill kunna sjunga bra men jag tycker inte att hon gör det så nej, jag är inte avundsjuk, men jag gillar inte din låt ändå!
Hon kanske tjänar bra så i så fall bara på det men vafan jag klarar mig?
Tycker hon tänker lite fel där. Allt handlar inte om avundsjuka så fort man inte gillar något.

xoxo linda