Skånes djurpark

Va ju på Skånes djurpark idag med mamma och My :) Det var mysigt och vi grillade, så gott det blev asså!!! Och så var det massa söta småbarn som pratade så gulligt lite överallt ^^
Tog massa kort men fixar med dom imon för jag ska gå och lägga mig nu. Fick övningsköra hem sen, eller vi tog paus vid Osby så fick mamma köra lite och sen My, men det gick bra :)

Har snart läst ut "Flickan från tjugotalet" och den är inte lika bra som dom andra men den är rolig och hade gärna sett att den gjordes som film, även dom två andra jag läste! Troligen blir det inte så men det hade ju varit kul :)

Imon kommer Älsklingen hit och vi får se vad vi hittar på. Ska tvinga ut honom på en runda i alla fall. Sen åker vi till Växjö för att sova där. Kanske går runt sjön, beroende på hur mkt klockan är och så vidare :) Men mysigt kommer vi ha i alla fall, hoppas jag :) Saknat honom jätte mkt...

Nu ska jag lägga mig och läsa. Får se om jag kan somna, är väldigt bränd på ryggen så får väl se hur det går. Just nu är det värre i fötterna och på lite andra ställen, men det löser sig ;)

Men som sagt, Växjö med Älskling imon och så kommer även lite bilder från idag :)

xoxo linda