Snart duschen

Tror jag drar mig mot duschen snart. Kollade precis på min mage och fy fan va röd den var så vet helt ärligt inte om jag vågar duscha... Men måste, annars gör jag det imon. Såg också att jag är röd på hela magen förrutom där piercingen hänger, snyggt!  

Har haft tråkigt ett bra tag nu så jag har redigerat bilder men det har inte gått så bra men jag lägger upp resultaten i alla fall.


Orginalet!

Det är typ 5 bilder och det är inte så stor skillnad på dom mer än att jag har fixat med färger, ögonen och munnen. Har ändrat bakgrund på någon också.


Ögonen. 

 
 
Svart/vit, ögon och mun.

Svart/vit, ögon och mun.

Svart/vit, ögon och mun.

Bakgrund, svart/vit, ögon och mun.

Bakgrund och text.

Spännande va? Det var allt jag hade att säga just nu för jag känner mig inte på jätte bra humör just nu...

xoxo linda