Snart skolan

Igår så följde Annelie och Janeth med oss he. Efter att vi har visat runt Annelie i huset så bytte vi om och gick till grönkulla (skulle fixa dejt till Annelie ;)) Men det fick hon inte för vi träffade honom aldrig så vi gick till musiken och var med där. Annelie verkade älska våra lärare, vi brukade ju faktiskt ha kul på musiken med en av dom så jag förstår henne :)

Sen gick vi hem och vi gjorde pizza, kollade på TV och sjöng Sing Star. Kul tycker jag :)
Sen efter ett tag gick jag ner och la mig för jag ska till skolan tidigare än dom så lika bra.

Nu kollar jag på "Vakna! med the voice", det är väl helt okej. Stör mig på att en säger 2 lax 11 istället för 2011, super irriterande -.-' Men men, nu sjunger vinnaren av "coverjakten" och hon var faktiskt bra men jag tyckte att en kille som var bland finalisterna var lite bättre :P

Ska snart till skolan och ha engelska. Har ingen lust för jag vet inte vad vi ska göra, mer än att kolla klart på filmen vi såg igår och det är väl mellan 5-15 minuter kvar på den och efter det visste inte ens läraren vad vi skulle göra. Sen blir det minigolf på Spetsamossen och troligen är Mys klass med, men det märker vi. Nu ska jag göra mig klar för mamma kommer snart så vi kan åka (Y)

xoxo linda