Sötnos :)

Kollar på Lisa när hon försöker krypa i en korg med en filt i. Hon står på golvet och ska ta sig i men filten sjunker bara ner och hon kommer knappt i och hon kämpar på som fan, så söt xD Låter inte gulligt men det va det att titta på i alla fall. Nu ligger hon där i alla fall så ^^

Har typ precis varit ute med mamma. Vi gick en runda och det var faktiskt skönt. Men fick veta en tråkig sak och det var att våran grannes granne har tydligen hjärntumör och har haft det minst ett halvår. Man ser dom gå förbi men man hälsar knappt, känns just nu som att man verkligen borde hälsat varje gång... Men vi visste ju inte om det och han såg ju faktiskt helt frisk ut. Men han mår i alla fall bra nu och verkar vara typ frisk så det känns bra :)

Minns att det var något jag skulle skriva om i förra inlägget men vet inte vad det var, minns liksom inte.
Men imon så ska jag INTE till Växjö och träffa Maxi.......... Istället ska jag klippa gräset och kanske åka till mormor. Måste nog sola ryggen med men kanske inte alls lika mkt som idag. Men solen lurar en faktiskt, när man ligger där ser det inte ut som att man fått lite färg ens, men sen kommer man in och blir rödare och rödare för varje timme, lite sjukt faktiskt. Men nu vet jag ju det och hoppas att jag lär mig av det!

Funderar på om jag ska kolla på inspelningar och äta chilichips - tacoschips eller om jag bara ska kolla på inspelningar. Har ett avsnitt av "Hellcats" och "Glee" så får nog kolla på något av dom, sen. Just nu är det Navi CIS och det började spännande så ska nog fortsätta att kolla på det :)

xoxo linda