Torsdagsmys

Idag har jag och My lagat mat, med lite hjälp av Hannes. Dom två ska på bio så jag och mamma ska äta lite gott och kanske kolla på film ikväll :D Får se vilken det blir, om vi orkar.

Imon så ska jag duscha och äta sen ska jag hämta Maxi på stationen. Sen hem och fixa mig och sen någon gång åker vi till mormor :) Får se vad vi gör där, men vi ska sova i min mosters hus i alla fall, gösa lite med alla djuren :D Grilla vet jag att vi ska göra.
Måste packa det jag ska ha med, men det får jag väl göra imon när jag är klar med allt idag.

Ska försöka ta massa bilder, My får göra det med och så får jag se om jag fixar någora här :)
Nu ska jag gå upp tror jag och kolla lite med mamma. My fick sina betyg i förrgår men jag har fortfarande inte fått mina, vill ju de :( Och har inte fått svar från VC ännu...

xoxo linda
#1 - amaaanda

uppdatera meeer! och merbilder!

tro inte att jag har glomt din blogg! (a) haha.

moste ha nott o lesa o kolla po nu ner jag e i trokiga rumenien.

so meeeeeeer bilder tack (a)

haha shit saknar nestan skolan so jag kan treffa alla mina smo bruttor. :( <3 / din elskade amanda (a)