What to do

Vaknade halv 12 idag, tror det behövdes eftersom vi inte sov så jätte mkt igår, som vanligt. Så efter att jag vaknat kom My ner så vi gick ner i tvätten och sen åkte vi till Vårdcentralen, så nu e nog alla mina prover klara :)
Vet inte vad jag ska göra idag, kanske ska fota lite med My men i så fall är det kläderna från skolavslutningen för jag har ju inte lagt upp någon sån. Men vi får se :) 

Ska nog läsa lite också, har inte gjort det på ett tag nu så vill faktiskt göra det. Tror jag ska äta lite chips nu, så dom tar slut :P  Ska fortsätta tvätta också.

Kollade på gamla kort igår och hittade bilder på kläder som jag hade förr och vill börja använda dom igen :P Idag har jag på mig ett par jeans som jag inte haft i år i alla fall. Jag brukar sällan använda jeans så :P Och så var det kort på ett par skor också. My måste tänkt likadant för hon hade sina såna skor på sig innan :P Hon har bruna och jag svarta :P

Så jag tror jag ska börja använda jeans och andra skor lite mer ^^ Och kanske gamla väskor. Jag har börjat gilla STORA väskor :D Asså inte enorma men större än vad man behöver så ska kolla bland alla mina och se vad jag hittar :P

Midsommar på fredag och jag har ingen aning om vad jag vill göra, det finns alternativ men svårt att välja. Men jag vet att jag ska va hemma först i alla fall och äta gott med familjen :D

xoxo linda