And I'm leaving home, yeah

Sitter och lyssnar på Leaving home med Nicke Borg, väldigt bra tycker jag :)

Kom hem från Växjö för ett tag sen. Ska ju firas av släkten imon så vi fixade det sista. My köpte även en kamera, ska med skaffa en liknande när jag har pengar :P Men just nu blir det att spara till Ullared :D
Innan vi åkte till Växjö så gjorde jag ett skolarbete som ska redovisas på måndag eller tisdag. Jag hann precis bli klar innan mamma kom ner så det känns bra :D Kanske inte blev så bra men ändå, fick ju veta veta det i torsdags så jag har gjort det rätt bra :D

Sörger lite att min "SMS-kompis" har slut på SMS så kan inte messa förens typ studiebidraget kommer :( Tur att MSN och Facebook finns!

Innan när jag tvättade håret så gjorde jag en hårinpackning (måste det p.g.a. all färgning) och nu är det jätte mysigt :D Gillar sånt xD Det är alltid så otroligt tort annars :(

Nu lyssnar jag på Hannah Montana - If we were a movie

Ska kanske ta lite bilder sen, säger det så ofta märker jag xD Men hoppas jag gör det idag så det blir lite bilder här ^^

xoxo linda