Dag X

Idag var det dag x men jag struntade i att gå dit och gick till My, tur det kanske ^^
Men jag kände att eftersom jag va typ den ända som skulle dit kändes det som så valde jag att stanna kvar på skolan och få ogiltig frånvaro! Jag har nog ingen ogiltig frånvaro sen tidigare så jag brydde mig inte denna gången.

Igår va jag hemma, jag va ju ledig. Jag fixade lite hemma och sånt som man kan behöva göra.
Imon är jag troligen hemma och då blir det skolarbete att göra, ska ju ha "tal" på svenskan näst vecka och jag måste ha mer fakta för mitt var 2 minuter för kort, men eftersom jag brukar ta tag i mina uppgifter direkt så blir den klar i helgen och det känns bra!

Idag ska jag fortsätta ta det lugnt, tänkt lite, lyssna på musik och kanske gå upp till My och spela Wii lite till, spelade det när vi kom hem :) Kom hem tidigare idag, tog 14:10 bussen hem så det va skönt!
Kom på nu att jag ska tvätta bort mitt smink, de e bara ivägen :P

Det kommer bli skönt imon för då behöver jag INTE ha min dator med mig för vi ska kolla på film :) Någon av "American Pie" filmerna :)

My tog kort när vi spelade igår så jag ska se om jag kan få några bilder så jag har lite att lägga ut, men jag kom på nu att jag hittade 2 gamla bilder på min Facebook så jag lägger upp dom för vi är så otroligt söta på dom ;)

På denna bilden är vi på Öland med mamma och mormor och just vid det tillfället så letade vi efter dom ;)


På denna så är vi i Växjö med 2 gamla kompisar och hittade denna bilden, så jag låter bilden tala för sig själv :)


xoxo linda
#1 - Knutdagny

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...