Innebandyturnering

Idag var det innebandytrurnering och jag var inte med, men jag var där ;) Jag, My och Janeth satt och kollade, gick runt lite och gjorde tipsrunda. Annelie va också med men sen delade vi på oss för hon skulle till ICA ;)
Allt som allt så va väl dagen helt okej men vissa personer ska ju själklart förstöra, men jag kan ge igen också om det ska va på det sättet!

Jag, My, Annelie och Janeth fjäskade lite för lärarna och fick sticka runt halv ett och det va riktigt skönt och inte alls många personer på sista bussen och det gilalr jag! Har kollat på ett avsnitt av One tree hill (det som gick igår) och det va bra, som alltid! Längtar till skadeståndet kommer så jag kan köpa typ alla säsonger :D dom är så bra :) Tror faktiskt min kusin har några säsonger...
Har hunnit skriva brev, äta, TV, va på datan och nu ska jag snart lägga in lite rena kläder i garderoben :) Sen ska jag kolla igenom mitt skolarbete lite och efter det ska jag vila lite för jag har väldigt ont i huvudet känner jag nu! Kanske blir lite träning också, har blivit lite varje dag. Dock inte rullbandet för man blir sjukt svettig på det och orkar inte ducha varje dag...

På fredag har vi idrott och då är det stepp ;) Hahah vi får se hur duktig jag är på det. Känns just nu som att jag kommer bli ensam tjej, men jag klara mig!

xoxo linda