Mys :)

Tycker dagen har varit lite mysig idag :) Men har även kännt mig irriterad på alla i min klass idag så de e rätt skönt att komma bort från dom när man går till HoR eller om dom kommer till mig :) Så det tackar jag dom för!
Tycker Mys klass verkar mycket roligare än min, jag har alltid kul när jag är med dom och då blir man glad :)

Hade redovisning idag och det gick väl bra, har två imon och två nästa vecka, känns inte kul asså :( Men en imon och en nästa vecka är helt okej, då är arbetet värre! Men bara att bita ihop för jag kan inte göra något åt det (N)

Sitter och lyssnar på musik med hvudvärk och väntar på något, vet inte riktigt vad men något säger mig att jag väntar, så då gör jag väl det. Har kännt mig lite konstig idag så hoppas det blir bättre imon!
Och då ska ju jag och mamma till skolan och äta så hoppas att My och hennes grupp inte förgiftar oss ;) Så jag kanske går bort till henne först och sen tar jag en runda på stan, beroende på väder och sen blir det nog lägenheten för vi ska va i skolan vid 6 så jag har ju tid ^^

Jag har hittat en negativ sak med Mys kamera och det är att man måste ha FYRA batteri i och det e ju inte kul :o

Har ont i magen också upptäckte jag nu men jag har Göran hos mig i sängen så det är bra :)


xoxo linda