New devide

Sitter och lyssnar på Linkin Park <3  På svenskan ska vi prata om vad vi vill i 5 - 10 minuter och jag valde Linkin Park och så ska jag spela en låt med dom, undrar vilken bara. Jag funderar faktiskt på Numb, det är nog min absoluta favorit :)

Igår var jag i skolan, självklart! Och på engelskan ändrades grupperna så nu är jag nöjd för jag slapp en viss person ;) Men det ska redovisas på fredag och jag och Emelie är INTE klara med våran PowerPoint ännu, så kanske får komma tidigare och fixa klart det om vi inte hinner under veckan. Jag vill verkligen inte komma på onsdag så vi får se!

Efter det hade vi idrott, vi skulle ha step, vi trodde det var dans men oj så fel vi hade! Vi skulle gå upp och ner för en pall och köra olika kombinationer. Skit jobbigt men nu i efterhand så var det faktiskt rätt kul. Jag och My funderar på att skaffa kort på Friskis och Svettis så då kan man ju göra sånt :)

Mot kvällen blev det UNF. Först kom jag dit och då va två där men dom skulle sticka så då fick jag roa mig på egen hand och det är tur att de har internet där så man kunde lyssna på musik :D Sen kom Joel och klagade på alla musik och så blev det "slagsmål" vid tangentbordet och sånt. Sen kom dom andra och då höll vi fortfarande på att "bråka" om musen och tangentbordet. Det slutade med att jag vann!
Kvällen kunde varit bättre men den va väl helt okej kanske. Ibland kom dom svarta ögonen fram.
Just de, vi kollade på Inception men jag va inte med från början och gjorde annat under tiden så jag hängde inte med och fattade absolut ingenting :D Men sen kom My och förklarade lite :P

xoxo linda