New haircut!

Klipper mig imon och färgar håret. Hoppas det bli bra, undrar bara hur mkt dom måste klippa bort eftersom det är så slitet :( Men det blir nog bra i slutänden :)

Har precis duschat och kollar nu på en inspelning av ANTM. Lite halv tråkigt avsnitt måste jag säga. Kollade på gårdagens avsnitt av BB och det va kul. Vissa e så sjukt tröga att det är kul xD
Åt på Hong Kong på lunchen med My, Janeth, Annelie och Elin, efter det gick jag och Elin till Bibblan, på vägen tillbaka ser hon denna bilden:

Elin: Åh, en isbjörn!
Jag: Elin -.-'

Det är alltså en igelkott och inte en isbjörn. Det ser i alla fall ut så. Hon kan va så dum ibland ;)
Hon har även visat att man kan spela Snake när man väntar på att klippet ska starta, rätt kul faktiskt men jag sög på det :P

Har kommit ihåg att skriva allt jag slösat eller fått idag i min kassabok! Känner mig duktig ;)
Har precis mejlat advokaten så får se vad som händer!


xoxo linda