Pizzzzzzzzza

Idag ska vi äta pizza, hoppas det blir gott, är inte så hungrig just nu men det kommer :)
Har haft ett bra och välbehövt samtal med Samuel, det tackar jag för väldigt mycket!

Jag ska ge mig på att ändra lite design om det går och sen kanske försöka fixa en ny header, men får se hur jag löser det. Borde egentligen dammsuga men det gör jag inte än. Har tid på mig :)

Jag vet inte vad jag vill längre, eller jag vet vad jag vill men det är så mycket. Och just nu tänker jag på mitt hår. Jag vill ha det mycket längre, kunna ha rak lugg utan några problem och 2 lite hårspray. Jag vill ha det i massa olika färger men rädd för att det inte ska passa. Just nu är jag ju insatt på att det ska bli blondt och det ska det! Men jag ska inte färga hos frisör nästa gång utan jag köper en färg i Ullared när vi ska dit och det är troligtvis på påsklovet :) Hoppas det blir bra. Måste börja med inpackningar med för det är så slitet. Funderar på att köpa silvershampoo för jag har läst att det ska vara bra, men vet inte om det finns där eller var man hittar det. Måste börja använda balsam med, slutade med det för ca 2 år sen snart och det har funkat bra, men mitt hår är ju lite slitet nu så får börja med det.
En sak som jag är väldigt nöjd med när det gäller mitt hår är att det är så otroligt bra kvalite på det, samma med min systers, fast hon har inte blekt det så mkt som jag. Frisören säger att det är jätte bra för det är inte alls så slitet som det borde vara och det tycker jag är bra :D

Jag är väldigt dålig när det gäller att ladda upp bilder men idag blir det en, vet inte på vad bara så ska leta upp en!
Det blev tre bilder på mig och My ;)





Otroligt fina ;) Vi får ta och göra något sånt här någon gång ingen för det va längesen nu :D

xoxo linda
#1 - syrran

Väldigt sexiga bilder ;)

jag ska med leta upp några sånna i mon ;)