Slut, men nej!

Typ alla har gått, dom säger att dom är klara men jag tror inte ens hälften egentligen är det men men. Jag är i alla fall klar och om det inte hade krånglat så hade jag kunnat sluta för ett tag sen. Men som sagt, nu är jag helt klar och ska bara spela in det med Elin.
Alltså så får jag sluta nu men ska vänta på My så tänkte att jag kan vänta här så länge än att vara ute i kylan, även om solen skiner :)

När vi kommer hem så ska jag äta! :D Och efter det måste jag duscha och kolla på inspelningar för min boxer är typ helt full! Så det blir att glo på TV sen med då :)

Har ont i huvudet just nu, inte kul :( Och är sjukt hungrig!
Skolan har inte varit så kul idagm i alla fall inte lektionerna för alla gapar och är kaxiga och jobbiga. Hatar sånt men sån e klassen så det är bara att stå ut i lite mer än 2 år till. Kan ju hoppas att det blir bättre med tiden.

Nu verkar det som att My har slutat så nu drar jag :)

xoxo linda