Tvätt

Har precis lagt in rena kläder i gaderoben nu, bra! Så nu är i stort sett alla mina kläderrena :)
Va ute lite med Göran innan men blev inte så bra bilder så får ta och lösa det på något sätt.
Har även börjat läsa en bok som jag lånade i tisdags, "Faking it" heter den och är på engelska. Har börjat läsa lite olika böcker på engelska och jag måste säga att det går bra:) Började som en skoluppgift men har läst mer än det!


Har rätt så nyligen ätit tacos, mätt som satan :( Men det va gott så det är det värt! Måste skriva brev till en "kompis" med, fick det i torsdags men har inte ens läst det ännu men det kommer. Ska troligen göra det imon istället men vi får se. Snart är det Melodifestivalen och det ska jag glo på med pappa och katterna hade jag tänkt :)

Nu ska jag tömma diskmaskinen hade jag tänkt, eller pappa hade tänkt det så då göra jag så ;) Sen blir det tillbaka till datorn och musiken som är på hög volym :) Love music!

xoxo linda