Bränner skivor

Ligger i soffan med Göran och bränner skivor. Mamma skulle ha massa av mig och nu har jag gjort klart tre, har låtar av en annan grupp med men alla är live framträdanden så måste lyssna igenom dom och det orkar jag inte ännu.

Imon har jag idrott och då är det orientering, troligen med Mys klass då ju så får se hur det går. Undra hur många gånger jag har skrivit att det är med hennes klass...

Vågade håret innan och jag ser ut som ett troll, My tyckte färgen var gul men jag vägrar hålla med där! Skulle hjälpt henne med någon uppgift men vi började kolla på Glee istället, 10000000000ggr bättre i alla fall enligt mig ;)

Hade tråkigt innan så tuperade håret, inte så speciellt snyggt (Y)

Hade bikini-överdel på mig för jag tränade innan. Detta är innan jag tuperade det.

Ser jätte röd ut i pannan med ljuset blir alltid så när jag tar kort i mitt rum, vet inte varför...


Lite mer normal färg i fejset.


Stiligt...

Allt jag har att säga nu. Får se när jag går och lägger mig, känner mig rätt borta men blev hungrig nu kom jag på. Igår när jag skulle somna så började katterna jaga en mal och springer runt och klättrar och håller på, sjukt irriterande men till sist fick Göran tag på den och åt upp den. Tack!

xoxo linda