Eurovision

Tror det stavas så?

Sötnosen som e tysk visste inte ens att Tyskland vann förra året så att själva "finalen" va i Tyskland i år. Jag vet att det var ett tag sen som det var, eller förra helgen var det men ändå.
Sov hos honom då så kunde inte kolla på det men jag har spelat in det på min boxer och kollat i efterhand. Måste säga att låtarna va MYCKET bättre förra året. Då var faktsiskt nästan alla bra om jag minns rätt. Nu är det några som har blivit bra allt eftersom men från början sög faktiskt dom flesta...
Tur att man har tålamod och kan lyssna ändå :)

Igår låg jag till typ halv 1 på natten och gjorde korsord. Hade försökt sova sen typ halv 11 men det gick inte så valde att göra mig trött. Tog ett bra tag även efter att jag la ifrån mig tidningen men till sist gick det men jag visste att det skulle straffa mig idag på morgonen.
Hade plattat håret idag så det syntes men självklart regnade det så håret typ förstördes, buhu!

xoxo linda