Goooooooood natt!

Efter att ha varit uppe och tjatat lite på mamma om att beställa min TH tröja så gick jag ner. Hon gick inte med på att göra det idag. Båda var trött och hon tvingar mig att sova eftersom jag inte sov så mkt inatt.
Mår fortfarande konstigt så ska faktiskt sova nu och hoppas på det bästa. Men det är inte så lätt att sova när två katter springer och jagar varandra som idioter och åker in i dörrarna, men men.

Ska försöka komma ihåg att duscha innan jag sticker till skolan imon. Nej, nu ska jag sova. Som vanligt är jag hungrig när jag lägger mig men det är smällar man får ta när man borstar tänderna för tidigt.

Rolig information, I know...

Saknar min Sötnos, ska fan inte bli kul att sova ensam i en stor säng, eller kanske inte så jätte stor men asså. Det är mysigt att ha någon jätte nära sig när man ska sova, jämte, bakom, hand i hand, vad som helst men mysigt är det <3

xoxo linda