H&M

När jag och My va på H&M i fredags (Maxi hade gått till bussen) så fick jag ett rabattkort när jag betalade och det gör att jag får 20% på valfri vara fram till 5/5 så ska dit imon och kolla när jag har slutat hade jag tänkt.
Prover är 8:15 - 9:50 så ska ranta runt på stan lite och sen drar jag till lägenheten och duschar hade jag tänkt. My och dom slutar ju inte förens 15:15 så måste ändå vänta på Maxi så vad gör man :P


Jag hade tänkt kolla efter en bikini men My köpte en skit snygg på Cubus så kanske ska dit någon dag och kolla istället. Sugen på att köpa en BH så kollar nog på det, eller ett par skor. Jag vet inte vad jag ska köpa men har lite att kolla efter i alla fall :) Kanske kommer därifrån tomhänt? Då har jag ju i alla fall sparat pengar :)

Har planerat att spara typ 500:- i månaden till något. Är ju alltid bra ju, så tror jag ska ta ut det imon och spara det någonstans ^^
Kom på nu att jag ska ju köpa en kamera så kanske ska spara till det. Vet ju att jag får råd till det när mitt skadestånd kommer men jag behöver ju inte slösa hela det på en gång så :P

Undra va jag ska göra med dom pengarna sen. Jag ska köpa alla säsonger av One Tree Hill (även om jag inte gillar de nya fodralen), kanske en cykel och en kamera. Sen vet jag inte, men då kan jag ju spara och ha kul med dom sen :)

xoxo linda