Inspelningar

Har massa inspelningar på min boxer som jag måste kolla på, hade fyra avsnitt av BB att kolla på så har kollat på ett nu och kollar på avsnitt nummer 2. Sen har jag två andra avsnitt av andra program och sen jätte många filmer som jag inte har kollat på heller. Ska kolla på dom när jag har tid och sen ta bort dom jag inte vill ha kvar.

Har ju tid på mig och sen är vi lediga nästan en hel vecka i början av Juni så då ska jag kolla, tror jag :)

Vet inte vad jag ska skriva nu...
Just de, har börjat på min krönika nu och har skrivit nästan ett helt A4 men vet inte om jag har gjort rätt. Men jag ska se om jag kommer på lite mer och så ska jag göra om intervjuerna för min lärare ville att man skulle på ett annat sätt, så det ska jag fixa med. Men eftersom dom andra har prov på tisdag morgon så ska jag sitta och jobba med det hade jag tänkt. Kanske fixar lite hemma.

Är ledig på måndag med för alla som är klara med allt är lediga då dom som inte är klara ska ha "uppsamlings-dag" och då ska rektorn vara med dom och så ska dom sitta i olika grupper och jobba klart med så mycket dom kan.

xoxo linda