JAAA!

Nu är min Tokio Hotel tröja beställd :D
41,99 EUR vilket motsvarade ca 375 kr, kollade jag upp ;) Då ligger frakten på ca 100:- eftesom den skickas från Tyskland men det hoppas jag den är värd :)

Tyvärr stod det inte hur länge jag måste vänta tills den kommer men jag kanske glömmer bort den och blir skitglad när den har kommit :D

Funderar på vad jag ska göra imon efter skolan. Ska kolla med Älskling om han vill stanna kvar i Växjö så vi kan mysa lite :) Är vädret bra så kan man gå till sjön och då ska jag ha med mig min kamera så jag kan ta massa kort :D Men jag har med mig den ändå tror jag ^^

Känner mig så sjukt yr just nu så ska äta upp mina ostbågar och sen ska jag göra mig klar för sängen :) Går bara måndag och tisdag denna veckan men känns som man är uppbokad alla dagar ändå :P Men det blir nog kul ändå :)

Har kanske redovisning imon eftersom jag stack när den egentligen skulle va men jag hoppas att det går bra :) Har jag tur så är alla som inte redovisade förra veckan inte klara så är det inte så många jag behöver göra det för. Men jag hoppas att det går fort sen och då har man det gjort och det är nog sista redovisningen som vi har denna terminen vilket jag tycker är skönt :)

Nej, nu ska jag nog göra mig klar för sängen, känns som att det behövs! Men Big Brother e ju och jag vill verkligen veta vilka som åker ut! Kan inte lägga mig annars tror jag xD

xoxo linda