Klippa gräset

Idag ska vi klippa gräset för första gången detta året. Längatr väl inte riktigt men ibland är det faktiskt helt okej :) Tur att det är bra väder ute, underlättar lite!

Jag har bara hunnit äta frukost idag, men ska snart gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna :) Ska duscha med me ndet gör jag nog efter gräsklippningen, eller om jag tar håret nu och rästen sen... Jag får helt enkelt se :P

Gjorde faktiskt matte igår så nu har jag typ 4 sidor kvar denna veckan så det ska jag fixa idag, eller i alla fall två idag och kanske två imon.
Btw, imon blir det IKEA med mamma :) Tyvärr ska vi jobba efter det men vafan, får ju pengar ^^

Senare idag ska vi ju fira min älskling/kusinbarn Isak, mysigt :) Ska ta lite kort med mobilen så jag har lite att lägga upp här. Ska ju köpa en kamera men tog slut på mina pengar, eller nej men det räcker inte i alla fall!

xoxo linda