Lägenheten

Sitter i lägenheten just nu. Frågade Linus om jag fick sticka för jag är så sjukt yr och har varit det hela dagen, jätte jobbigt :(

Redovisade min hemsida idag, efter lite skrik och bråk men inte så mkt från mitt håll, men pga mig...
Men annars gick det bra tycker jag, det fanns dom som hade gjort super snygag hemsidor faktiskt :O

I alla fall, Elin blev på dåligt humör så hon stack hon med och då stack vi till ICA och KJ store och tog kort på det jag köpte :)


Syns inte så tydligt men det ör en illrosa hårfärg som jag ska ha nästa gång i min lugg :) Elin har den och den är faktiskt super nice ;) Kostade 99:- på KJ :)


Läppsyl, något som jag verkligen är beroende av! Från ICA och kostar 13:50.

Sitter och väntar på att Älskling ska sluta för då kanske vi sticker till sjön, eller så tar vi det bara lugnt här :)

xoxo linda