Människor

Har rätt skumma personer i min klass, vissa förstår jag mig inte på alls. Vet inte hur det kan komma sig att dom är så eller hur dom orkar med sig själva.

Igår hjälpte jag My att sätta ihop hennes bäddsoffa, gick faktiskt bra tycker jag och skön är den med :)
Är ledig imon så funderar på om jag ska börja fixa lite i mitt rum ikväll, men jag vet inte. Ska in till Växjö imon för att träffa älskling, men bara i typ 1,5 timme för han har utvecklingssamtal. Det går en buss 17:45 så tar nog den hem, men jag kanske hinner in på H&M och kolla en bikini innan den åker, hoppas det för den kostar bara 50:- och om den sitter bra så är det ett bra köp :) Kanske blir en underdel också då. Den är gul och det kan va kul att ha för jag har bara svarta badkläder. My köpte ju en rosa och det vill jag med ha, men får kolla det när jag har mer pengar. Ska ju få rätt mkt snart ;)

Sitter i skolan ännu och håller på att jobba med någon tråkig sak. Är på G med den nu, det går sakta men den ska inte va klar förens på tisdag nästa vecka så jag har tid på mig. Men just nu så måste jag verkligen göra matte med, har mina tio sista sidor denna veckan och sen är provet på tisdag, hoppas det går bra.
Jag ska göra 4 prov som finns i matteboken på måndag så jag övar på dom.

En bild på Lisa, har den som header på skoluppgiften.


xoxo linda