Plugga...

Har mitt nationella i MA imon så ska ta och börja plugga. Det är fyra kapitel och det är 2 test i slutet av varje och jag har bara gjort klart det på kapitel 1 så har lite att göra...
Fick veta att om jag får IG så får jag läsa om kursen och det ska jag ta och göra. Men om jag får G så får jag typ inte läsa om den. Jag sa det till mamma och då va hon lite smart, hon sa att jag kan läsa om kursen även om jag har G men att jag INTE gör ett nytt NP i vinter sen. Så han har med att bedömma så om han tycker att jag kan få VG så kan jag få det då. Men vi får se. Har ingen lust att göra det men ibland måste man göra saker man inte tycker om!


Inte speciellt kul och jag insåg efter att jag tog bilden att jag bara hade gjort ett av testen i kapitel 1 -.-' Tur att musik finns så man kan försvinna bort lite i den :)

xoxo linda