Prov - check!

Har gjort klar mitt prov i matte, eller det va jag för en timme sen så nu har jag ätit. Det kändes som att det gick dåligt men Henrik rättade första delen och det gick tydligen bra, fick många rätt och det e ju kul :) Hoppas bara att jag blir godkänd för då slipper jag komma på matte lektionerna och då e jag ledig helt på torsdagarna :)
Men ska mejla lärarna för jag minns inte om jag behövde komma på torsdag, men det löser sig :)

Börjar snart igen och då ska jag börja skriva på en krönika som ska vara med i min uppgift, valde ju den istället för ett diagram. Så får se hur det går med den :P Får kanske be Gunilla om hjälp sen.

Imon ska jag in och kolla på bikini, har ju mest svarta så ska bara kolla på någon i färg. Kanske att jag kommer till skolan för att träffa Maxi, men det är i så fall när han har slutat.

Min boxer dummade sig i söndags så den spelade inte in Hellcats så jag ska leta upp det avsnittet (Y)
Fick sällskap va Göran igår när jag gjorde matte, sötnos!


Tyvärr är bilderna suddiga för han inte ville vara still, men älskar dig ändå!

xoxo linda