Redovisning

Hade min redovisning i engelska idag och det gick väl sådär, kunde gjort bättre och det vet jag! Fick G+ till VG- så retar mig att det inte blev bara VG. Vet i och för sig inte vad slutbetyget på den blev när hon skriver så, men ändå liksom.

Jobbade inte idag för mamma mådde inte bra så jag stack ner på stan med Maxi :) Träffade några av hans kompisar när. En va ganska full så det var kul xD Men det var trevligt :)

Nu är jag hemma och vet inte vad jag ska göra. Så ska det låta börjar snart så ska ju självklart kolla på det :) Har typ 5 sidor matte kvar att göra denna veckan så måste jobba lite idag. Minst två sidor tror jag tyvärr. Sen har jag ett brev att skriva, men det är inte alls lika viktigt som mitt skolarbete! Så jag får väl roa mig med matteboken idag, men som sagt, efter Så ska det låta! Väntar på mat med för My kom ner och sa att dom håller på att fixa det där uppe.

Måste ta tag i träningen igen! Försöka ut och gå varje dag och sen lite armhävningar och sit ups. Kanske gör det sen. Inte ut och gå men det andra.

Ska duscha idag med, funderar på om jag ska våga håret, va väldigt längesen. Annars gör jag det imon eller på söndag. Ska ju fira pojkvän nummer 2 imon, Isak :) Kommer nog bli kul :)

xoxo linda