Snart!

Man känner verkligen att sommarlovet närmar sig. Ska snart räkna hur många skoldagar jag har kvar tror jag :) Kan inte va alls många ju! 

I alla fall. Idag åkte vi till mormor och hade trevligt :) Målade några brädor som ska vara på hennes hus, eller det var grundmålning men ändå, tråkigt som fan va de i alla fall men det gick bra :) Min moster som jag inte träffat på länge kom och det var kul!
Övningskörde hem och det gick väl bra tycker jag, det tar sig.

Har inte gjort mycket mer idag så...Har läst lite i min bok och det ser ut som att det börjar lösa sig.
Inte för att någon bryr sig men ska skriva vad den handlar om i ett annat inlägg :P

Läser lite på Aftonbladet och just nu ska jag läsa något om en 14-årig flicka som blev sparkad medvetslös i skolan. Fattar inte hur folk kan vara såna...

xoxo linda