Spotify

Är skit sur över att Spotify har gjort så man bara får lyssna på musik 10 timmar i månaden, kommer fan aldrig gå för mig! Men men, dom kanske ändrar tillbaka för jag tror inte dom tjänar riktigt bra på att göra så här. Inte alla som vill betala för det liksom. Känns nästan som att dom har gjort reklamen längre också och jag vet inte om det går på dom 10 timmarna...

I alla fall, hade webbdesign och färglära idag och det gick bra, men det var inte speciellt kul. Fick sluta tidigare så gick bor till Älskling och sen gick vi till bussen tsm. Mysigt ^^

På onsdag måste jag till skolan för jag ska ha nationellt prov i engelska, det är nog kanske 3 gången jag är i skolan varje dag i en vecka, rätt slappt och tyvärr vänjer man sig vid det. Kommer ju troligen inte ha det så i 2an och 3an. Men det löser sig :)

Sitter och gör lite matte nu i alla fall, men ska nog slura med det snart och göra något annat. Kolla på Big Brother från igår med, skönt att hon åkte ut, tycker jag i alla fall. Har nog aldrig gillat henne!

xoxo linda