Svenska

Har svenska just nu, har haft diskussion på nästan hela lektionen. Har varit rätt kul faktiskt. Fick veta betyg i svenskan och engelskan, dock vet jag inte riktigt vad jag får i svenska då jag är svår att sätta betyg på. Så ligger mellan G och VG där. Är inte helt 100 på vad jag får i engelska men ser ut som VG så hoppas på det!

Som det ser ut nu så är jag och Oscar lediga varje svenskalektion fram till sommarlovet, känns riktigt skönt :D Jag kommer sova då ;) Det gjorde min dag lite bättre!

Robin kom till skolan idag med, första gången denna och förra veckan. Saknade honom lite faktiskt för han är så otroligt trög xD Men nu är han här och det är kul!
Matte efter maten sen, har ju nationellt på tisdag så ska göra 3 sidor sen ska jag börja öva inför det :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra men jag kommer väl på något! Är jätte sugen på att se på Glee :(

xoxo linda