Tell me why

Lyssnar på Backstreet boys - I want it that way, gammal men underbar, enligt mig!

Idag har jag haft en dålig dag, lämnade in mitt arbete innan lunch sen stack jag till lägenheten med Älskling. Orkade inte med skolan och folket mer så jag struntade i det. Insåg sen att jag fick dåligt samvete, pluggis? Nej men det är faktiskt första gången som jag helt har struntat i en redovisning och det ångrar jag. Jag kommer göra det en annan dag men känns ändå fel liksom...

Jag och Maxi drog till Nya P.A.R.T.A.J  och där köpte jag en ny ring till örat men så fort vi kommit in så går larmet. Vi fattar ju inget och personalen frågade om vi hade varit någon anann stans, vi sa att vi precis kommit från skolan, för det hade vi jö. Sen kollade vi om det va väskorna, sen Maxi och till sist mig. Det var jag och då frågade en i personalen om jag hade något nytt på mig. Jag hade ju en av dom nya BHarna och mina nya skor men det finns inget larm kvar i dom. Vi tyckte det va skumt men vi hade ju inte snott något och det vet ju dom med eftersom det lät när vi kom IN och inte när vi gick UT, tur det i alla fall!

Sen mot ICA för att köpa "mat" och dricka i fall vi blev hungriga i lägenheten. Vi skulle ju ändå va där i någon timme. Hungriga blev vi så det var tur att vi köpte det.
Vi gjorde inte så överdrivet mycket i lägenheten. Kollade klart på en film som vi såg hos honom i helgen. Minns bara att den börjar på typ "B", men bra va den i alla fall :) Ska se den någon mer gång fast på svenska!

Ska snart gå upp till mamma, vill betsälla min TH tröja!! Är jätte sugen på den asså :)

Kanske måste in till skolan imon för min lärare vill att jag ska skriva en novell i svenskan, men har ju svenska på torsdag så har frågat om jag kan komma då istället. Men vi får se, antar att hon inte vet vilket betyg hon ska ge mig. Hon vet typ i engelskan men svenskan har varit svårt för henne att veta, så troligen därför.
För mig funkar torsdag bättre för ska kanske sova med sötnosen i Växjö onsdag - torsdag och i så fall kan vi ju sticka till skolan tsm på torsdag. Men har som sagt mejlat och frågat så det visar sig :)

xoxo linda