Ut och gå

När vi kom hem så solade vi, jag och My alltså. Sen ville jag ut och gå så vi frågade Joel och Hannes om dom ville så vi stack och träffade dom. Riktigt kul tycker jag :) Va ju tänkt att vi skulle gå med vi stod still i stället men det funkade det med ^^
Sen stack Joel och då gick vi för att lämna Hannes sen och då träffade vi Janeth och Kajsa :)
Då blev det att jag och My gick med dom två till Willy's och nu e jag hemma ^^

Vädret har varit jätte skönt idag så detta hade jag på mig hemma och när vi va ute:

Inte så bra bild och jag är verkligen inte nöjd med den, men i alla fall så hade jag detta på mig. När jag solade så hade jag en bikini-överdel på mig som inte syns på bilden, bara lite av banden.

Har nog inte något mer att säga. Imon ska jag fixa lite hemma sen ska jag nog ut och gå, ska till Netto i alla fall för att köpa kameraväska som fanns, super billigt så hoppas dom funkar lite bra med bara :P

Blev inga bilder från när vi va i Växjö för batteriet dog precis när jag skulle börja ta kort :P Men larmet gick inte när vi gick till PARTAJ så det va bra och jag tror jag vet vad som var felet förra gången ;)

xoxo linda