God morgon!

Jag har nog aldrig inlett ett inlägg med "god morgon" förut. Brukar inte vara så pigg på att skriva på morgonen :P

Jobbade ju efter skolan och sen åkte vi hem och åt en jätte god tacopaj, tack pappa! :D Runt halv 8 gick jag och My till UNf och kollade på film med jätte kul folk :) Va ovanligt många kändes det som.
Vi gick hem runt 12 och då mötte vi tre fulla män. Först var jag rädd för dom för dom började prata med oss. Men vi stod där och pratade med dom och det var ritktigt kul och trevligt :) Sen när dom gick därifrån så säger My att en av dom männen är en vi "känner". Och det verkar ju faktiskt vara så, och då blev det ännu roligare xD
Va hemma runt halv 1 sen.

Nu har jag precis kollat på "Pretty Little Liars" men fick inte med slutet så ska se om jag kan se det på datorn. Men fick precis veta att min ena kusin ska också åka till mormor. Och vi har inte träffats på jätte länge. När vi va yngre så träffades vi nästan varje helg, nu blir det tyvärr jätte sällan. Men det ska bli kul :)

xoxo linda