Harry Potter <3

Jag sörjer faktiskt att det är slut med alla Harry Potter filmer, och böcker också för den delen. Jag har alltid tyckt om böckerna och filmerna. När jag har läst ut "Shadowland" så ska jag börja läsa HP på engelska hade jag tänkt. Får se om jag fortsätter läsa Twilight eller om jag gör det efter. Vi får se :)

Ska öva lite på glosorna när jag är klar här och sen ska jag, My och pappa kolla på film. Det va tänkt att mamma skulle färga mitt hår idag men jag vet inte om hon vill det än. Hoppas hon vill för jag vill ha det gjort till lördag och hinner inte innan dess.

Är ju min egna dag idag och jag har fixat naglarna redan. Gjorde det när jag kollade på film. Ska måla ett lager till sen och sen får vi se vad jag gör. Blir väl att läsa lite i alla fall, måste verkligen skynda mig, 9 dagar på mig!

xoxo linda