Headache

Kände precis att jag har ont i huvudet. Känns ju mindre kul...

Peter Jihde hade föreläsning för oss idag och jag blev faktiskt lite kär i honom. Han va snygg och trevlig och rolig. Vi satt längst fram och han pratade lite med mig och Amanda. Kul :) Denna va den bästa också för han e någon som man känner till.

Tyvärr så tog jag ingen bild på honom eller med honom :( Ångrar jag faktiskt nu. Men men, vad gör man :)

Just nu sitter jag och vill göra klart en uppgift vi fick igår, men behöver en power point som jag skulle få av en i klassen. Väntar på den just nu men annars får jag be om det imon. Så därför tänker jag stänga av datorn och ha en film igång samtidigt som jag läser i min senaste tidning. Det känns som om det vore skönt :)

Detta är min enda lediga kväll denna veckan. Får se om det är UNF imon annars är jag nog bara hemma. Ska ju jobba också.
Men tror inte jag skriver mer idag!

xoxo linda